Support Medewerker Relyon (40 uur)

Grip begint
bij begrijpen

Vind jij het leuk om de verwachtingen van klanten te overtreffen? Om klantvragen via de telefoon, servicedesk of mail aan te nemen, te beantwoorden en op te lossen? Lees dan snel verder! 

WAT GA JE DOEN?
  • De verwachtingen van de klant overtreffen.
  • Het aannemen, beantwoorden en oplossen van klantvragen via de telefoon, onze servicedesk en e-mail.
  • Klanten helpen tussen 08:30 en 17:00 uur (ma t/m vrij).
  • Werken op beide locaties (Etten-Leur en Nootdorp), maar ook af en toe een dagje thuis.
WAT ZETTEN WIJ DAAR TEGENOVER?
  • Een aantrekkelijk salaris.
  • Een maandelijkse onkostenvergoeding van €50,- voor o.a. een snelle internetverbinding thuis.
  • 8% vakantiegeld en pensioen.
  • 27 vakantiedagen o.b.v. een fulltime contract. Heb je een parttime contract? Dan berekenen we het aantal vakantiedagen op basis van het aantal uren dat je werkt.
  • Alle spullen die je nodig hebt om je werk goed te doen, zoals een laptop en headset.
  • Begeleiding in je rol als klantenservice medewerker en ruimte voor jouw persoonlijke ontwikkeling.
  • Diverse mogelijkheden om door te groeien. Denk hierbij aan de afdeling consultancy of development.
  • Superleuke en behulpzame collega’s.
WAT HEB JE DAARVOOR NODIG?
  • MBO werk- en denkniveau.
  • Klantvriendelijk en klantgericht. Jij bent bereid “the extra mile” te lopen voor onze klanten!
  • Jij vindt het leuk om te analyseren hoe een probleem is ontstaan, om het vervolgens op te lossen.
  • Goed kunnen luisteren ligt in jouw natuur. Je bent nieuwsgierig naar de vraag achter de vraag en durft door te vragen.
  • Zowel zelfstandig als in teamverband werken spreekt jou aan.
  • Goede beheersing van de Nederlandse en bij voorkeur ook de Engelse taal in woord en geschrift.
Over Relyon

Way2connect is samengegaan met Relyon. Relyon ontwikkelt en implementeert sinds 2001 de meest geavanceerde software oplossing voor Field Service Management. Wij zetten altijd een extra stap voor onze klanten, om tot het beste resultaat te komen. De missie van Relyon is dan ook niet voor niks “we walk the extra mile to create a happy flow together”.

Onze software Relyon zet de toon in de markt en is volledig van Nederlandse bodem en in eigen beheer. Wij zijn supertrots op onze klanten zoals BAM, Babboe en Nestlé. Samen met onze partners (o.a. AFAS) breiden wij onze klantenkring razendsnel uit. Maar we willen en kunnen meer, beter en sneller. Kom jij ons helpen dit elke dag beter te doen?

Word jij onze nieuwe Support Medewerker?

Solliciteer direct! Stuur je motivatiebrief en CV vóór 31 juli naar e.verbeek@relyon.nl.

Heb je nog vragen naar aanleiding van deze vacature? Neem dan contact op met onze Support Manager Eline Verbeek via 06-43 19 96 28.

Uitzend- of wervingsbureaus hoeven niet op deze vacature te reageren.

    Direct sollicteren