een goede
workflow
is mensenwerk

Grip begint
bij begrijpen
(40 uur, Etten-Leur)

Wij zijn op zoek naar jou! Heb je jaren ervaring of sta je op het punt aan je carrière te beginnen? Voor onze supportafdeling zijn wij op zoek naar een ondersteuningsspecialist om de afdeling te versterken. Ben je klantvriendelijk en vind je het niet erg om telefonisch vragen van klanten te beantwoorden?

In deze rol krijg je dagelijks te maken met onze klanten waarvan je het eerste aanspreekpunt bent, zowel telefonisch als per mail. Zij zullen bij jou terecht komen voor diverse vragen en problemen. Indien mogelijk wordt dit door jou opgelost of anders doorgezet naar een van je collega’s binnen het bedrijf.

Uiteraard krijg je eerst training over onze software en leer je alle ins en outs om alle vraagstukken zo goed mogelijk zelf te kunnen beantwoorden en op te lossen. Daarnaast zal je ook je collega’s af en toe ondersteunen bij hun dagelijkse taken. Denk hierbij aan het installeren van de software, verbeteren van de processen en het waarborgen van de gebruiksvriendelijkheid van de software.

Wat heb je daarvoor nodig?
  • Je bent service- en klantgericht
  • Je bent gedreven om de klant zo snel en goed mogelijk te helpen
  • Je ziet kansen voor verbetering in de software
  • Je hebt affiniteit heeft met computers, software en ICT
  • Je bent minimaal MBO 3 afgestudeerd
Wat zetten wij daar tegenover?
  • Een aantrekkelijk salaris
  • Goede training van de software
  • Leuke werksfeer, waar regelmatig een grapje wordt gemaakt
  • Super collega’s
  • Eigen verantwoordelijkheid
  • Doorgroeimogelijkheden

Zie jij jezelf hierin terug en wil je werken bij een bedrijf waar je een bijdrage levert aan de ondersteuning en verbetering van onze software? Solliciteer dan direct via het formulier hieronder en misschien zien we je binnenkort!

    Direct sollicteren