Consultant Relyon (32-40 uur)

Grip begint
bij begrijpen

Lijkt het jou leuk om onze servicemanagement oplossing verder te ontwikkelen? Wil jij met jouw slimme ideeën meebouwen aan een toekomstbestendige oplossing? Ben jij een stevige persoonlijkheid die ervan houdt om samen verbeteringen te bedenken en deze zelfstandig uit te voeren? In deze rol ben je primair verantwoordelijk voor het adviseren van onze klanten en het implementeren en/of optimaliseren van de Relyon software oplossingen bij onze klanten. Klinkt dit als dé rol voor jou? Lees dan snel verder!

WAT GA JE DOEN?
  • Je helpt onze klanten hun strategische en operationele processen te verbeteren. Dit doe je door onze software te implementeren bij nieuwe klanten óf juist een optimalisatieslag te maken bij reeds bestaande klanten.
  • Je signaleert klantwensen en verkoopkansen; op welke manier kunnen wij onze software door ontwikkelen, zodat deze blijft aansluiten bij de markt?
  • Jouw taak is om gespreksverslagen, adviesrapporten en/of functioneel- of technisch ontwerpen op te stellen voor de klanten.
  • Je bent in staat om duurzame relaties met (medewerkers van) onze klanten op te bouwen. Jouw tweede natuur is om te denken vanuit een win-win voor zowel de klant als Relyon.
  • Je werkt zowel bij de klant op locatie, als op één van onze kantoren (Nootdorp of Etten-Leur). Maar ook af en toe een dagje thuis.
WAT ZETTEN WIJ DAAR TEGENOVER?
  • Een aantrekkelijk salaris.
  • Een maandelijkse onkostenvergoeding van €50,- (o.b.v. fulltime) voor o.a. een snelle internetverbinding thuis.
  • 8% vakantiegeld en pensioen.
  • 27 vakantiedagen o.b.v. een fulltime contract. Heb je een parttime contract? Dan berekenen we het aantal vakantiedagen op basis van het aantal uren dat je werkt.
  • Alle spullen die je nodig hebt om je werk goed te doen, zoals een laptop en telefoon.
  • Begeleiding in je rol als consultant en ruimte voor jouw persoonlijke ontwikkeling.
  • Diverse mogelijkheden om door te groeien.
  • Superleuke en behulpzame collega’s.
WAT HEB JE DAARVOOR NODIG?
  • HBO werk- en denkniveau.
  • Affiniteit met IT.
  • Klantvriendelijk en klantgericht. Jij bent bereid “the extra mile” te lopen voor onze klanten!
  • Jij vindt het leuk om om bedrijfsprocessen in kaart te brengen en deze te implementeren in onze software.
  • Jij bedenkt creatieve oplossingen voor de uitdagingen van de klant.
  • Goed kunnen luisteren ligt in jouw natuur. Je bent nieuwsgierig naar de vraag achter de vraag en durft door te vragen.
  • Presentaties, workshops, trainingen voorbereiden en geven is geen probleem voor jou.
  • Goede beheersing van de Nederlandse en bij voorkeur ook de Engelse taal in woord en geschrift.
Over Relyon

Way2connect is samengegaan met Relyon. Relyon ontwikkelt en implementeert sinds 2001 de meest geavanceerde software oplossing voor Field Service Management. Wij zetten altijd een extra stap voor onze klanten, om tot het beste resultaat te komen. De missie van Relyon is dan ook niet voor niks “we walk the extra mile to create a happy flow together”.

Onze software Relyon zet de toon in de markt en is volledig van Nederlandse bodem en in eigen beheer. Wij zijn supertrots op onze klanten zoals BAM, Babboe en Nestlé. Samen met onze partners (o.a. AFAS) breiden wij onze klantenkring razendsnel uit. Maar we willen en kunnen meer, beter en sneller. Kom jij ons helpen dit elke dag beter te doen?

Word jij onze nieuwe Consultant?

Stuur je motivatiebrief en CV vóór 29 juli naar e.verbeek@relyon.nl.

Heb je nog vragen naar aanleiding van deze vacature? Neem dan contact op met onze Support Manager Eline Verbeek via 06-43 19 96 28.

Uitzend- of wervingsbureaus hoeven niet op deze vacature te reageren.

    Direct sollicteren