Hieronder vind je de meest gestelde vragen over onze planning software Link2 voor de schoonmaak-, bouw- of onderhouds- en installatiebranche. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!
Wat is Link2?
Link2 is een planning software ontwikkeld voor bedrijven in de schoonmaak-, bouw- en onderhouds- en installatiebranche die de buitendienst of het werkrooster eenvoudig, efficiënt en automatisch willen inplannen.
Voor welke bedrijven is Link2 geschikt?
Link2 is geschikt voor alle bedrijven in de schoonmaak-, bouw- en onderhouds- en installatiebranche die bedrijfsprocessen graag automatiseren en digitaliseren. Met de Link2 planning software behaal je veel winst in je buitendienstplanning of werkrooster.
Kunnen calculaties worden geïmporteerd?
Calculaties die zijn gemaakt in de calculatiesoftware zijn eenvoudig in Link2 te importeren. Zo worden geoffreerde werkzaamheden gelijk ingepland bij beschikbare medewerkers.
Welke bestaande software en programma’s kan Link2 vervangen?
Onder meer alle bestaande plansystemen, planningen in Excel, urenregistraties, track& trace-systemen en software voor werkbonnen kunnen worden vervangen door het gebruik van de Link2 planning software. Daarnaast integreert Link2 met ERP-systemen zoals AFAS waardoor we benodigde data centraal verzamelen en jij vanuit één systeem eenvoudig aan de slag kunt.
Met welke andere softwareoplossingen koppelt Link2?
Link2 koppelt met alle gangbare ERP-systemen. Denk hierbij aan de bekende namen zoals AFAS, Exact, SAP, MS Dynamics, Acto, Unit4, Infor, MKG, Gildebouw en King, maar ook met andere softwareoplossingen, zoals voorraad- of CRM-systemen.
Hoe zijn de kosten van de Link2 planning software opgebouwd?
Voor het gebruik van de software betaal je een vast bedrag per maand. Hierbij gaan we uit van het aantal vaste medewerkers. De 24/7 support is hier uiteraard bij inbegrepen.
Hoe lang duurt het implementatieproces van Link2?
De implementatie pakken we grondig aan, zodat jij snel geniet van een geoptimaliseerde buitendienstplanning. Dit duurt tussen de twee en zes maanden, afhankelijk van de omvang van het project en de benodigde koppelingen.
Hoe werkt de support op de Link2 planning software?
Als er iets misgaat in je geautomatiseerde buitendienstplanning moet dat natuurlijk zo snel mogelijk opgelost worden. Daarom is de supportafdeling tijdens werkuren gewoon telefonisch bereikbaar en is ons online supportsysteem 24/7 beschikbaar.
Waar wordt data opgeslagen?
Alle data van Link2 wordt opgeslagen binnen je eigen organisatie. Hierdoor kan je deze data makkelijk en veilig beheren.
Kunnen gegevens uit je huidige systeem overgenomen worden in Link2?
Het is bijna altijd mogelijk om gegevens uit je huidige systeem te importeren in Link2. Zo voorkomen we dat bruikbare tijd verloren gaat en zorgen we dat historische gegevens beschikbaar blijven.
Stroomlijn je bedrijfsprocessen
De mogelijkheden zijn eindeloos
Benieuwd of Link2 bij jouw organisatie past? Vraag direct een demo aan of neem contact met mij op.
Ik leer je organisatie en bedrijfsproces graag beter kennen en maak je klaar voor de toekomst!