Algemeen Directeur Marco de Groot: “In de oude situatie werkten beide bedrijven elk met hun eigen ERP-systemen die houtje-touwtje ondersteund werden door allerlei Office-producten. Ik kende Way2connect van een liftonderhoudsbedrijf waar ik eerder 28 jaar heb gewerkt en ik was bekend met het ERP-systeem waarmee Way2connect vaak werkt. Dat was voor mij aanleiding om met PREMIUM Lokaliften naar dit ERP-systeem te gaan en meteen de visie en de oplossingen van Way2connect mee te nemen.”
“In die fase van de overname zat er veel druk en hectiek op de implementatie. Dan is het prettig als je de mensen van Way2connect kent. En zij kennen onze markt, dat is natuurlijk erg belangrijk. Na het vertrek bij mijn vorige werkgever heb ik contact gehouden met verschillende mensen van Way2connect. We spraken regelmatig – dat doen we nog steeds – over ontwikkelingen en kansen. De directie weet zelf ook goed hoe de diverse processen in de praktijk werken. Dat spreekt me aan, een bedrijf waar de directie goede kennis heeft over de inhoud. Dat heb ik zelf ook. Dan heb je wel een klik samen.”